Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU - 1995

Garantie: Ja
42945 Km
.
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcu
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLHTU Ultra Classic


- Kenteken: MT-59-PS
- Merk: Harley Davidson
- Model: Tour
- Tellerstand: 42945 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1995
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 347 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar






Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion