Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY S FLSTFBS - 2022

Garantie: Ja
11284 Km
MDNT CRMSON/BLK
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2022

FLFBS FAT BOY 114

Van € 27.490,- voor € 25.990,-

- 2 tone
- Side mount
- Swingarm bag

DIT IS DE PERFECTE MOTOR VOOR

- Hot rod rijders die houden van glanzend chroom en een stoomwals-look
- Kilometers maken met vette banden en een hoekige koplamp
- Milwaukee-Eight™ 114 of 114 V-Twin motor en Lakester schijfwielen

Neem gerust contact op met één van onze verkopers Dex, Henk, Rico of Pascal.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe én occasion Harley-Davidson motoren.

Financieren is mogelijk.

Altijd 12 maanden BOVAG garantie.

U kunt daarnaast ook kiezen voor de eerstvolgende servicebeurt volgens fabrieksopgave mét of zonder 12 of 24 maanden garantie tegen meerprijs(vraag naar de voorwaarden).

Inruil van alle merken motoren is mogelijk.

Ook inruil van uw auto, boot of caravan is bespreekbaar!

Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.

Ook voor personalisatie(customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij ons terecht.

Kijk ook eens naar onze overige advertenties!

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Wist u dat u bij ons ook een nieuwe Harley-Davidson kunt huren? Kijk voor ons aanbod op: https://www.harleydavidsonrotterdam.nl/nl-nl/dealer-info/services/rentals

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Of per Email : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Op afspraak open 09:00 tot 17:00 (Pascal 06 3896 3437).
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 08:30 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion