Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT - 2020

Garantie: Nee
7777 Km
Vivid Black
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

A3 Motoren 
Heeft een Harley motor met zijspan voor verhuur voor Begrafenissen of Crematie

Sommige mensen denken ten onrechte dat het vervoeren van een overledene alleen mag gebeuren door een uitvaartondernemer met een rouwauto. De Wet op Lijkbezorging geeft geen enkel voorschrift voor het vervoer van overledenen. Dat betekent dat het niet wettelijk is voorgeschreven een rouwauto te gebruiken voor het vervoer van een overledene, of dat het vervoer moet gebeuren door een uitvaartondernemer.

Dit biedt nabestaanden een grote keuzevrijheid van het rouwvervoer. Een uitvaartmotor kan daarbij een keuze zijn. Vooral als de overledene een motorrijder of motor-liefhebber was, kan zo'n laatste rit per uitvaartmotor een steun zijn tijdens de rouwverwerking.

Als het dan toch de laatste rit is, laat het dan een gedenkwaardige rit zijn.
Voor Meer Informatie kunt u Contact Opnemen met :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA 
Ospel
06-30410460






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion