Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT - 2020

Garantie: Nee
7777 Km
Vivid Black
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
harley-davidson - forty-eight
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

A3 Motoren 
Heeft een Harley motor met zijspan voor verhuur voor Begrafenissen of Crematie

Sommige mensen denken ten onrechte dat het vervoeren van een overledene alleen mag gebeuren door een uitvaartondernemer met een rouwauto. De Wet op Lijkbezorging geeft geen enkel voorschrift voor het vervoer van overledenen. Dat betekent dat het niet wettelijk is voorgeschreven een rouwauto te gebruiken voor het vervoer van een overledene, of dat het vervoer moet gebeuren door een uitvaartondernemer.

Dit biedt nabestaanden een grote keuzevrijheid van het rouwvervoer. Een uitvaartmotor kan daarbij een keuze zijn. Vooral als de overledene een motorrijder of motor-liefhebber was, kan zo'n laatste rit per uitvaartmotor een steun zijn tijdens de rouwverwerking.

Als het dan toch de laatste rit is, laat het dan een gedenkwaardige rit zijn.
Voor Meer Informatie kunt u Contact Opnemen met :
A3 Motoren
Gebbelsweg 19
6035 EA 
Ospel
06-30410460






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A3 Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion