Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC 114 - 2022

4000 Km
CUSTOM PAINT.
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
harley-davidson - heritage-classic-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Harley-Davidson Heritage M8 114Ci 1868cc

Bizarder als dit kan niet , Mexican style optima forma, echt super spectaculair , let op:

Thommy and sons Royal 23 front wheel,
Thommy and sons El Cabron front fender.
Thommy & sons 6 degree raded triple trees 
Thommy & sons frot fender,
Raked headlight nacelle,
Thommy & Sons impercepible front signals
Thommy & Sons  Crook series ,
ThommY & sons  El Cabron 8.5 extendend chicano rear fender,
Thommy & Sons Royal 18 rear wheel,
Thommy & Sons impala floar board set ,\
Thommy & Sons Royal derby cover,
Thommy & Sons Cam Cover,
Thunder Bike Handlebar,
Freeddom exhaust with  EU servication,
Custom crocodile seat,
Er zijn dingen die ons nu pas opvallen , let op het stuur normaal gaat de electronic door het stuur , maar bij deze ook de hydrolic door het stuur waardoor je een compleet leeg stuur hebt, heel mooi, hoe meer je naar deze bike kijkt des te specialer hij word.

 
Vin.: 1HD1YBK11NB037700

Zeer recent showwinnaar.

Zie laatste Foto's deze exclusive T&S wielen zijn bij motorhuis Seppe te bestellen.



 
 

  • Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion