Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-
Voor meer informatie even bellen naar:
Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
Gijbelandsedijk 76
2974VE Brandwijk
Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
Zaterdag geopend van 9-16 uur
Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
Inruil wel mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2010/Harley-Davidson/2010-Harley-Davidson-HeritageSoftailClassic-FLSTCa.jpg) |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96B™ |
Boring x slag | 95.3|111.1 |
Cilinder inhoud | 1548 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 64|47,7|5.300 |
Max. koppel | 121|3250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.31 |
Overbrenging | getande riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 |
Topsnelheid | 180 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 110 mm |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 2-zuigerremklauw |
Voorband | MT90B16 72H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1635 |
Lengte | 2405 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 648 |
Drooggewicht | 326 |
Leverbare kleuren | Vivid Black Scarlet, Red Brilliant Silver Pearl, Flame Blue Pearl, Red Hot Sunglo Flame, Blue Pearl / Brilliant Silver Pearl |
Beschrijving | |
Alleen Top Occasions.
Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden!
Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
![](/icon-location.png) | Brandwijk, Zuid-Holland |
![](/icon-tel.png) | 0184-642245 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken