Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK & BLACK E
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze nieuwe 2024 FLTRX Road Glide 117 Black Engine in de kleur Black is op bestelling leverbaar.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home

Wij hebben deze prachtige H-D binnenkort uit voorraad leverbaar en jij kunt hier binnenkort op rijden!! Bel voor een offerte of kom gezellig langs. De koffie staat klaar. Btw is eventueel zakelijk te verrekenen, vraag deze info. Best wel interresant!

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt. Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:

- Inruil van andere merken motoren en /of auto's is geen probleem.
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

H-D Oude Monnink Motors is al meer dan 50 jaar Harley-Davidson dealer en daarmee de oudste van Nederland.

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion