Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRC - 2010

Garantie: Ja
18855 Km
ZWART
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2010

Ben jij op zoek naar jouw droommotor? Grijp dan nu je kans! Deze prachtige Harley-Davidson is tijdelijk in prijs verlaagd. Wacht niet langer en plan direct een bezichtiging of proefrit bij Oudemonnink Motors – dé Harley-Davidson dealer.



Ervaar zelf hoe het is om op jouw toekomstige Harley-Davidson te rijden.

?? Bel ons op 074-2040740
?? Of stuur een e-mail naar info@oudemonninkmotors.nl

Harley-Davidson FLHRC Road King Classic 103 van 2010.

De Road King Classic is opgebouwd met de volgende accessoires:

- Dik chromen stuur met de bekabeling er door heen
- Chromen covers op de duo floorboards
- High way steps chroom
- Vance & Hines uitlaten
- Dikke randen om de lampen
- Rick's Rem- en Koppelingshendel
- Witte knipperlichtglazen

Onze standaard aflevering:

- Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle.
- 6 maand garantie en 12 maand garantie voor € 595,-
- Professionele poetsbeurt
- 10 dagen Gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking )

Onze gebruikte Harley-Davidson motoren worden door onze H-D University opgeleide monteurs klaargemaakt.
De vermelde prijs van deze occasion is een standaardprijs. Wij adviseren u bij een gebruikte motor een aflevering/garantiepakket.
De kosten voor dit pakket zijn afhankelijk van het type motor. Voor deze verdere informatie over onze aflevering/garantiepakketten, vraag dan onze verkoopafdeling.

Inruil alle merken motoren en auto’s is mogelijk.
Uiteraard bieden wij ook de scherpste tarieven voor een financiering op maat. Harley-Davidson Oude Monnink Motors sluit iedere aansprakelijkheid uit voor eventuele onjuiste specificaties.


HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS Rientjesoven 18, 7622 HG Borne 074-2040740 - info@oudemonninkmotors.nl


Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion