Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL CUSTOM - 2013

Garantie: Ja
23517 Mls
Special Paint
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
harley-davidson - softail-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLS Softail Custom 103Ci


- ABS
- Special Paint
- Custom Rear Fender
- 200 Rear Tire
- Vance & Hines Exhaust
- HD Black Aircleaner
- Kellerman Led Lights
- Custom Solo-Seat
- Sidemounted kenteken
- Nieuwe banden
- Alle delen zwart gecoat enz. enz .....



Zeer mooie FLS 103 Softail Custom , Verkeerd in nieuwstaat , 23.517 Miles , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt geleverd met 3 maanden garantie i.c.m. een servicebeurt !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!

Tel: 06 206 208 09




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion