Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM 107 - 2019

Garantie: Ja
5508 Mls
Zwart
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
harley-davidson - softail-slim-107
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Milwaukee Eight 107 met originele uitlaten, full LED verlichting, keyfob met startonderbreking, side-mounth kentekenplaat, spaakvelgen, boordcomputer en gear-indicator.
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Board computer, Floorboards, Gearindicator, Keyless Entry & Go, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Spaakvelgen, Startonderbreking




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion