Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STANDARD FXST - 2024

Garantie: Ja
1 Km
BILLIARD GRAY
harley-davidson - softail-standard-fxst
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 144 Nm
Tankinhoud: 13 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 155 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Deze 2024 FXST SOFTAIL STANDARD in de kleur Billiard Gray hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs zonder bijkomende kosten.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 155,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 39,47 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 28 juli koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, full-LED koplampen, LED dagrijverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Saloon
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion