Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ULTRA LIMITED 114 - 2020

Garantie: Ja
8846 Km
Two-tone
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
harley-davidson - ultra-limited-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nu bij mij binnen....een pracht van een Ultra Limited FLHTK van MY 2020. Motor is in een werkelijk nieuwstaat. Prachtig two tone paintset. Ultra heeft een zeer lage km stand van maar 8846 en voorzien van volop fraaie fabrieks opties. Een completere motor vind je haast niet. Deze Milwaukee-Eight 114 V-Twin motor heeft een zeer comfortabele zit en heeft nog ruim 1.5 jaar fabrieksgarantie welke ook nog is te verlengen. Dus zorgeloos rijden de komende jaren. Heeft deze motor jou interesse gewekt......? kom hem dan zeker eens bewonderen bij mij en zal ik je alles over deze motor m.b.t. de standaard opties vertellen. En wil je een proefrit.......dan zet ik hem graag voor jou buiten.
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Marty s Custom Parts
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion