Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD STREET ROD VRSCR - 2006

17037 Km
ZWART
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
harley-davidson - v-rod-street-rod-vrscr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In zeer nette staat verkerende origineel Nederlandse V-Rod. 

Verkeert in zeer nette en originele staat.

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Hellingshoeksensor, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion