Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD VRSCAW - 2008

Garantie: Nee
20168 Km
PEWTER PEARL
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008

Zeer veel extra's: Jekill & Hyde, Stage 1 en Stage 2, Airride, killerglass, custom stuur, grips, voetsteunen, vele custom covers in kleur gespoten, 260-er achterband. Absolute nieuwstaat en slecht 20600 km.

Inruil alle merken motoren en auto's mogelijk!

Kijk onder betaalgemak of financieringsaanbod waar u deze motorfiets per maand al voor rijdt!

Kijk op www.hd-i.nl: Harley-Davidson Insurance Allrisk verzekerd vanaf € 35,- per maand. (onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Dutch Hills Harley-Davidson is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt door middel van een uitgebreide afleverbeurt. Altijd verzekerd van uitstekende service én garantie*! Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 046-4422111

* Vraag naar de voorwaarden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dutch Hills Harley-Davidson
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion