Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Honda CB500X ABS met enkele leuke extra's o.a :
* Smoke tourruit
* 12 V USB aansluiting
* Hurricane sport uitlaat gekeurd
* ABS standaard
* Is afleverklaar incl. servicebeurt en set gloednieuwe banden
* Evt. Incl. 6 mnd garantie meerprijs € 299,-
* Boekjes en res.sleutels erbij- Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
Bel : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
Bezoekadres:
Rudolf Dieselweg 28 A
5928 RA Venlo / Blerick
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | Conventioneel telescoopvork, 41mm |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 2-zuiger remklauw, ABS |
Remmen achter | 240mm enkele schijf met 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1420 mm |
Lengte | 2095 mm |
Breedte | 830 mm |
Hoogte | 1290 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 196 kg |
Leverbare kleuren | Pearl Horizon White, Millennium Red, Mat Fresco Brown, Mat Gunpowder Black Metallic |
Beschrijving | Door de soepele handling en de ontspannen, rechte zithouding kun je met de CB500X moeiteloos elk terrein aan. Dus of je nu rijdt in de stadsjungle of toert op onbekend terrein, je kunt altijd even ontsnappen aan de dagelijkse sleur - en je hebt alleen maar een A2-rijbewijs nodig. |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 | Venlo-Blerick, Limburg |
 | 06-51305405 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken