Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden door Total-Drive Motorcycles:
Honda CB 500 X ABS 2018
Kenteken: 20-MJ-TR
Bouwjaar: 28-06-2018
Kilometerstand: 7648km.
- Dealeronderhouden
- Nieuwstaat
- ABS
- A2 geschikt
- Handvat verwarming
Motor is helemaal origineel en verkeert in uitmuntende staat. Is voorzien van koso handvatverwarming (zie foto). Alle slijtage delen zijn in orde.
- Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.
Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.
Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Foto's:
Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?
Neem dan even contact op!
Disclaimer:
Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.
Total-Drive Motorcycles
Jop Joosten
Doctor Huub Van Doorneweg 26C
5753 RJ Deurne
info@total-drive.nl
+31 621340524 - Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.
Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.
Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Foto's:
Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?
Neem dan even contact op!
Disclaimer:
Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.
Total-Drive Motorcycles
Jop Joosten
Doctor Huub Van Doorneweg 26C
5753 RJ Deurne
info@total-drive.nl
+31 621340524
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 67|66.8 |
Cilinder inhoud | 471 |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|8500 |
Max. koppel | 43|7000 |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | Conventioneel telescoopvork, 41mm |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 2-zuiger remklauw, ABS |
Remmen achter | 240mm enkele schijf met 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1.420 |
Lengte | 2.095 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1.290 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 196 |
Leverbare kleuren | Matt Gunpowder Black Metallic, Sword Silver Metallic, Pearl Horizon White, Candy Rosy Red, Nitric Orange |
Beschrijving | Door de soepele handling en de ontspannen, rechte zithouding kun je met de CB500X moeiteloos elk terrein aan. Dus of je nu rijdt in de stadsjungle of toert op onbekend terrein, je kunt altijd even ontsnappen aan de dagelijkse sleur - en je hebt alleen maar een A2-rijbewijs nodig. |
Total Drive Motorcycles, dé plek voor alles wat met motoren te maken heeft. Of je nu graag een nieuwe motor wil kopen of op zoek bent naar motoronderhoud, bij ons ben je aan het juiste adres.
Jouw motor verdient de beste zorg en aandacht, dat begrijpen we bij Total Drive als geen ander. Met meer dan 9 jaar aan ervaring beschikken wij over de juiste kennis voor jouw motor. Of het nu gaat om kleine onderhoudsbeurten, grote beurten, reparaties of een diagnose, wij staan voor je klaar om jouw motor weer in topvorm te krijgen. Alles om ervoor te zorgen dat jouw motor soepel en veilig blijft rijden.
 | Deurne, Noord-Brabant |
 | 06-21340524 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken