Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Sportieve Honda CBR600F met combined ABS ! Het betreft een origineel Nederlandse motorfiets, afkomstig van de 1e eigenaar ! De reservesleutel, het tellerrapport en beide boekjes zijn aanwezig. Op de Optimate druppellader aansluiting, verkorte kentekenplaathouder en xenon/led verlichting na, is deze motor volledig origineel. Deze motor is door ons zojuist voorzien van een nieuwe voorband en remvloeistoffen.
Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs
- Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.
met vriendelijke groet,
Straver Motoren
De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12 : 1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102|75|12.000 |
Max. koppel | 64|10.500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41 mm upsidedown |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180/55/17 |
Wielbasis | 1437 |
Lengte | 2150 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1150 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 206 |
Leverbare kleuren | Rood Blauw zwart |
Beschrijving | De legendarische CBR600F is terug, de motorfiets die het karakter van een sportmotorfiets, geschikt voor de dagelijkse praktijk, combineert met de meest recente Honda-technologie en designprincipes. De dynamische styling en de opwindende prestaties maken zijn faam als sportmotorfiets volledig waar, terwijl de ultravloeiende vermogensafgifte en de moeiteloze handling hem ideaal geschikt maken voor dagelijks gebruik. |
Wij zijn de RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland en gespecialiseerd in de verkoop van gebruikte motoren. Wij beschikken over een eigen werkplaats en hebben jarenlange ervaring. U kunt bij ons niet alleen terecht voor het kopen van een motor maar ook voor reparatie, stalling, het verkopen van uw motor en voor onderdelen. Indien nodig zijn wij in de gelegenheid om uw motor op te komen halen. Neem vrijblijvend contact met ons op (wij werken uitsluitend op afspraak).
 | Lopik, Utrecht |
 | 06-23730354 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken