Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 2007

Garantie: Nee
39900 Km
Rood/Zwart
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
STUNTMOTOR // Veel aangedaan maar nog niet af. Motor heeft lichte kras schade aan topkuip en zijkuipen. Afgezien hiervan geen beschadigingen of de beschadigde delen zijn vervangen voor nieuw. Origineel Nederlandse motor met 2 sleutels en boekjes. Zichtbaar binnengestaan en goed op gepast. 

Wat is al gedaan / nieuw / 0km:
Onderhoud: Olie + filter, K&N luchtfilter, bougies, rem olie v&a, koelvloeistof.
Stuntparts: kettingset 15/60 did ketting, sump buffle in het carter, carterstop met magneet, crashbar l&r, steel subcage, short exhaust, hot boddies knipperlichten voor, verstelbare rem/koppelings hendel, rvs 3 delig remleiding voor, rvs remleiding achter, sharkfin, valdoppen achterbrug.

Gebruikte onderdelen gemonteerd: set zgan Michelin banden en gear-indicator. Los erbij: stuur met kroonplaat.

Wat kan je doen? originele kettingset erweer onder en rijden. Of topkuip afzagen, stuur monteren en nog een extra rem. Dikke stickerset erop en stunten maar.

Mag bij een net bod weg, anders bouw ik er rustig mee door. 

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion