Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 650 F - 2017

Garantie: Ja
26558 Km
.
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
honda - cbr-650-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2014 - dec. 2017
Tankinhoud: 17 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Mooie Honda CBR 650 FA welke extra is voorzien van IXIL sportuitlaat, LED knipperlichten en donker getint windscherm.
De onderhoudshistorie is bekend en aantoonbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact op voor een passende functie in ons bedrijf!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort NoRisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-Risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion