Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2019

Garantie: Ja
13269 Km
Zwart
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda CMX500 Rebel (2019) – Ideaal voor A2/Code 80!

 

Zoek je een stijlvolle en toegankelijke cruiser die perfect past bij jouw A2-rijbewijs of Code 80 vermelding? Zoek niet verder!

Wij bieden aan: een prachtige Honda CMX500 Rebel uit 2019 met slechts 13.269 kilometer op de teller. Deze motor is de ultieme combinatie van een coole bobber-stijl en Honda's befaamde betrouwbaarheid.

De CMX500 Rebel staat bekend om zijn lage zitpositie, wendbaarheid en het fijne 471cc parallel-twin blok dat precies 35 kW (47,5 pk) levert. Dit maakt hem dé perfecte motor voor zowel de beginnende rijder als de ervaren A2/Code 80 rijder die op zoek is naar een comfortabele en stoere machine voor dagelijks gebruik of relaxte toertochten.

Inrui en financiering mogelijk
Staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion