Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2019

Garantie: Ja
19237 Km
Grijs
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Bomvolle dct adv. sports
Bouwjaar: 2019
Km. Stand: 19.237

Bent u opzoek naar een CRF 1000 L AT DCT Adv. Sports? Zoek dan niet verder! 
DCT Automaat met diverse rijmodussen!! 


Deze Honda beschikt over de volgende opties: 
- Givi topkoffer
- Originele Honda zijkoffers
- Originele Honda tanktas
- Originele Honda handvatverwarming
- Originele Honda valbeugels boven
- Hepco & Becker valbeugels onder
- Verstralers GIVI 
- Airflow ruit GIVI
- Middenbok
etc. 

Gedocumenteerd onderhoud: 
- 24-09-2019, 1.035 Km. (Dealer)
- 09-09-2020, 9.040 Km. (Dealer)
- 27-07-2021, 13.951 Km. (Door ons uitgevoerd) 
  • WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!

    INTRESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
    DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)


    (Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)

    DE MOTORZAAK VAN TWENTE!

    Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor. 

    Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden. 

    Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc. 

    Door liefhebbers, voor liefhebbers!
    U bent van harte welkom bij ons in de winkel. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jos Engbers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion