Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS - 2024

Garantie: Ja
4913 Km
HRC TRICOLOR
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Wij bieden de demo versie aan van onze HONDA CRF 1100 D4 ADVENTURE SPORTS DCT voor een scherpere prijs. let wel op de kilometerstand kan afwijken aangezien het gaat om onze demo.

De nieuwe CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES is iets speciaals. Meer koppel in het middengebied voor krachtige inhaalmanoeuvres. Een 19-inch voorwiel met daarrond een 110/80-19 band, een lagere zadelhoogte en de Showa-EERA™ elektronische ophanging zorgen samen voor een vlekkeloze wegligging. En, om de capaciteit van de 24,8 liter benzinetank volledig te kunnen benutten, zorgen een nieuwe kuip en scherm voor windbescherming tijdens die lange, aangename dagen in het zadel. Hetgeen precies is waar deze machine voor gebouwd werd.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion