Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Pearl Glare White
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe 2025 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES is iets speciaals. Meer koppel in het middengebied voor krachtige inhaalmanoeuvres. Een 19-inch voorwiel met daarrond een 110/80-19 band, een lagere zadelhoogte en de Showa-EERA™ elektronische ophanging zorgen samen voor een vlekkeloze wegligging. En, om de capaciteit van de 24,8 liter benzinetank volledig te kunnen benutten, zorgen een nieuwe kuip en scherm voor windbescherming tijdens die lange, aangename dagen in het zadel. Hetgeen precies is waar deze machine voor gebouwd werd.

Deze nieuwe CRF1100 L DCT Adventure Sport in de kleur Pearl Glare White is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Hond Garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VICTORY
© 2000 - 2025 Motoroccasion