Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2020

33787 Km
Tricolore
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In topstaat verkerende Honda CRF 1100 L Africa Twin Adventure Sportst DCT  in de prachtige Tricolore kleurstelling!

De Honda is voorzien van:
  • ABS systeem instelbaar
  • Traction control instelbaar
  • Engine brake instelbaar
  • G-modus
  • Voorvering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Dubbele LED koplamp met automatische DRL
  • IMU
  • ESS
  • MID
  • Bochten ABS
  • Cruise Control
  • HSTC instelbaar (torque Control) met 7 niveaus
  • Wheelie Control 3 niveaus
  • 6 verschllende rijmodi
  • 6,5 inch Full Colour TFT-Touchscreen
  • Apple Bike play
  • USB poort
  • 12V aansluiting
  • FN-Switch
  • Bluetooth conectiviteit
  • DCT met optie tot zelf schakelen
  • HISS
  • Verwarmde handvaten
  • Handkappen
  • Skidplate
  • CLS automatisch kettingsmeersysteem
  • Radiator cover
  • Middenbok standaard
  • In hoogte verstelbaar windscherm
  • In hoogte verstelbaar zadel
  • Spaakvelgen
  • Voorbereiding voor topkoffer
  • SW-MotechZijkoffers
  • Honda certificaat aanwezig
  • 2 sleutels + codekaartje aanwezig
  • Volledige onderhoudshistorie aanwezig
De nieuwe CRF1100L Africa Twin Adventure Sports is iets speciaals. Meer koppel in het middengebied voor krachtige inhaalmanoeuvres. Een 19-inch voorwiel met daarrond een 110/80-19 band, een lagere zadelhoogte en de Showa-EERA™ elektronische ophanging zorgen samen voor een vlekkeloze wegligging. En, om de capaciteit van de 24,8 liter benzinetank volledig te kunnen benutten, zorgen een nieuwe kuip en scherm voor windbescherming tijdens die lange, aangename dagen in het zadel. Hetgeen precies is waar deze machine voor gebouwd werd.

De Honda wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €295,-
6 maanden garantie €495,-
12 maanden garantie €795,-

De Honda komt uit 2020 en heeft 33.787 km gereden. De motor is afkomstig van 1e eigenaar en verkeert in topstaat! Alleen de koffers hebben wat gebruikerssporen.

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Honda NC 750 X NC 700 S CB 500 CRF Africa twin 1100 L DCT VFR 1200 Crosstourer ABS SA XA Hornet 600 CB 650 F CBF X adv CBR 1000 800 honda crf 1000 Africa Twin
Opties en Accessoires:
ABS systeem instelbaar
Traction control instelbaar
Engine brake instelbaar
G-modus
Voorvering instelbaar
Achterveer instelbaar
Dubbele LED koplamp met automatische DRL
IMU
ESS
MID
Bochten ABS
Cruise Control
HSTC instelbaar (torque Control) met 7 niveaus
Wheelie Control 3 niveaus
6 verschllende rijmodi
6,5 inch Full Colour TFT-Touchscreen
Apple Bike play
USB poort
12V aansluiting
FN-Switch
Bluetooth conectiviteit
DCT met optie tot zelf schakelen
HISS
Verwarmde handvaten
Handkappen
Skidplate
CLS automatisch kettingsmeersysteem
Radiator cover
Middenbok standaard
In hoogte verstelbaar windscherm
In hoogte verstelbaar zadel
Spaakvelgen
Voorbereiding voor topkoffer
SW-MotechZijkoffers
Honda certificaat aanwezig
2 sleutels + codekaartje aanwezig
Volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion