Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 L - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
EXTREME RED
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De CRF300L komt opnieuw tot leven met een lichtgewicht chassis, slanker koetswerk en meer vermogen koppel uit het motorblok. Tegelijkertijd blijft het tweevoudige karakter van deze verbeterde motorfiets overeind. Dezelfde kwaliteiten die 'm zo sterk maken offroad - slanke afmetingen, vinnige gasreactie, wendbaar stuurgedrag en soepele ophanging - maken deze motorfiets ook geweldig in het stadsverkeer. De CRF300L maakt jouw dagelijkse rit van en naar het werk levendiger met een bevredigende en heerlijke allround prestatie En in het weekend trek je er mee op uit om onbekende grond te gaan ontdekken.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion