Nieuwsbrief:

HONDA  CX 500 C - 1983

606 Km
Zwart
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
honda - cx-500-c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Honda CX500 Cafe Racer uit 1983 met 607km op de klok.
Inruilkoopje, zo mee zonder garantie (Garantie +€500,-).


Kopieer de volgende link om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/L5xBBsfTJvY
Door ons zojuist voorzien van een nieuwe accu en druppellader aansluiting.
Tellerstand was 0km op het moment van afronding van de ombouw, na ombouw is er slechts 607km mee gereden.
De motorfiets is meer dan 40 jaar oud en is daarmee vrijgesteld van de wegenbelasting.
De verlichting voorzijde en bakenlicht in de linkerstuurhelft werken niet, dus daar kan de nieuwe eigenaar even aan hobby'en.
Volle tank benzine, dus opstappen en leuke km's maken...

Onderstaande gegevens over de ombouw die ik van de laatste eigenaar ontvangen heb:
Vervangen voor nieuw: Banden voor (100/90) en achter (130/90), zadel, stuur, rem pomp, wiellagers, staal omvlochten remleidingen, verlichting voor en achter, knipperlichten in het stuur, bar end spiegels, kentekenplaathouder met led verlichting, achter schokbrekers, gaasluchtfilters, carterventilatiefilter, Jama uitlaten met e-keur, uitlaatbochten gewrapt, km teller.
Voor en achterremmen gereviseerd met nieuwe seals en remblokken. Voorvork gereviseerd met nieuwe seals. Gebruikt motorblok die rond de 37k.km gereden heeft is aangepakt met alle pakkingen en alle seals vervangen (ook die van de waterpomp). Carburateurs gereviseerd met nieuwe rubbers en seals en ook de sproeiers aangepast op de open luchtfilters. Alle vloeistoffen vervangen: motorolie, cardanolie, vorkolie, koelvloeistof en remvloeistof.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct maximaal 5 dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die 5 dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u 10 dagen premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp daglimiet in te stellen (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Honda CX500-B (man. 5 speed) as offered for the year 1983
Production/sales period of motorbikes with this particular specs: February 1981 - 1983
Modelyears: 1981-1983
Country of origin: J Japan
Make: Honda
Model: CX500 series
RWD (rear- wheel drive)
Wheelbase: 1455 mm / 57.3 in
Steering head angle: 63.5
Trail: 100 mm / 3.94 in
Frame construction: diamond type
Suspension type:  Front:
Conventional Telescopic Fork diam. 33 mm
Rear: Double-Sided Swingarm with Twin Shock Absorbers
Suspension travel:
Front: 139.5 mm / 5.49 in
Rear: 85 mm / 3.35 in
Standard rims: Alloy ComStar
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: gasoline (petrol)
Fuel system: 2 carburetors
Valves per cylinder: OHV 4
Valves timing: Additional features:
Keihin CV type, diam. 35 mm
Cooling system: liquid
Spark plugs per cyl.: 1
Cylinders alignment: V 2 / 80
Displacement: 497 cm3 / 30.3 cui
Bore: 78 mm / 3.07 in
Stroke: 52 mm / 2.05 in
Compression ratio: 10 : 1
Horsepower net: 37 kW / 50 PS / 50 hp
Torque net: 43.2 Nm / 32 ft-lb
Fuel capacity: 17 liter / 4.5 U.S. gal / 3.7 imp. gal
Engine lubricant oil capacity: 3 liter / 3.2 U.S. qt / 2.6 imp. qt
Engine coolant capacity: 2 liter / 2.1 U.S. qt / 1.8 imp. qt
Starter: Electric start
Voltage (V): 12
Electric charging: 170 W
Spark plugs: NGK D8EA, ND X24ES-U
Clutch type: wet multiple plate
Gearbox:
Transmission type: manual
Number of gears: 5
Gear ratios (overall):
I              2.733 (18.94)
II            1.85 (12.82)
III           1.416 (9.81)
IV           1.148 (7.96)
V            0.931 (6.45)
Final drive ratio std:       3.091
Final drive type: drive shaft
Front brakes: 2x disc, 233 with 2-piston calipers (mm)
Rear brakes: drum 160 (mm)
Performance - Factory claim:
Top speed:  180 km/h / 112 mph
0-100 km/h (s): 5.7

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook). Bij deze motor is de laatst bekende km stand voor onze ingegeven stand 41163km, er is bij ombouw een nieuwe km teller gemonteerd (met 0km erop) en een blok gebruikt die naar zeggen rond de 37000km gelopen heeft. Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode: is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of een schade heeft gehad. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over de vorige eigenaar(en). We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets volledige garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is, bij deze motor is de verlichting uitgesloten van garantie.

?057a

 
Opties en Accessoires:
Bar-end spiegelset, druppellader aansluiting, gaasluchtfilters, koplamp, andere, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, stuur, ander, valbeugels, Verkorte nummerplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: SUZUKI in 1974 - Iets later in de jaren 70 brengt Suzuki de RE5 op de markt, een 500cc wankelmotor. Dit is de enige Suzuki die van deze technologie gebruik maakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion