Nieuwsbrief:

HONDA  F6 C GL 1500 VALKYRIE - 2001

Garantie: Ja
30514 Km
Zwart
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette staat!

Open uitlaatsysteem
Valbeugel
Radiator cover
Verstralers
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion