Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 SE GOLDWING - 1989

Garantie: Ja
87565 Km
Metallic rood
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
honda - gl-1500-se-goldwing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Honda GL 1500 Goldwing
Bouwjaar: 1989
Tellerstand: 87.565km
Nieuwe voorband
Achteruit
Radio
Airbrush op topkoffer
Windwings
 


  • MotorCentrum Groningen
    Ulgersmaweg 137
    9731 BR Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorCentrum Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion