Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING BAGGER - 2020

Garantie: Ja
7446 Km
ANTRAC MATT
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
honda - gl-1800-goldwing-bagger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Schitterend mooie F6B Bagger in mooiste kleuren combinatie. DCT uitvoering

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
ABS/TCS, Cruisecontrol, DCT automatic, Driver backrest, ESA, Handvatverwarming, Mistlampen, Navigatie systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion