Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS - 2014

Garantie: Ja
39394 Km
Antraciet
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
NC 750 D Integra DCT C-ABS

Nette all-rounder
Bouwjaar 2014
Volautomatisch of handmatig schakelen
Met C-ABS
Km stand 39394
2-delig bijpassende SHAD kofferset
GPR-uitlaatdemper (incl. originele demper)
Korte kentekenplaathouder met LED achterlicht
Alle originele delen zijn erbij
Rijklare meeneemprijs €5295,-


Opties en Accessoires:
Met C-ABS
2-delig bijpassende SHAD kofferset
GPR-uitlaatdemper (incl. originele demper)
Korte kentekenplaathouder met LED achterlicht
Alle originele delen zijn erbij
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1975 - In 1975 werd het eerste Aprilia Hiro racing blok in gebruik genomen. Dit blok met daar bovenop Ivan Alborghetti uit Milan welke al een behoorlijke reputatie had opgebouwd bleek een gouden combinatie te zijn. Het bedrijf hoefde niet lang op de eerste resultaten te wachten. Deze eerste successen hielpen het bedrijf zich te profileren en samen met de verkopen van de RC en MX 125 "replica's" werd de nieuwboren race-afdeling goed voor een toename van zes billion lire (bijna 4 miljoen euro) budget voor het eerste seizoen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion