Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S C-ABS - 2015

Garantie: Ja
35086 Km
Wit metallic
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
honda - nc-750-s-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Honda NC750S is al sinds de introductie in 2012 (toen nog als NC700S) steevast een populaire motorfiets. De redenen achter het succes zijn velerlei: een baanbrekend, koppelrijk, zuinig tweecilinder motorblok samen met een ontspannen, ruime rijpositie met breed stuur en comfortabel zadel, uitstekende ophanging en een uitgekiende adventure styling. Deze motor is voorzien van alle boekjes, windscherm, handvatverwarming en nieuwe banden. We leveren deze motor af All-In met afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Handvat verwarming, Instruktieboekje, Middenbok, Originele uitlaat, Stuurdempers, Verhoogde ruit, Windscherm, Deze motor is voorzien van alle boekjes, windscherm, handvatverwarming en nieuwe banden. We leveren deze motor af All-In met afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion