Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 - 2024

Garantie: Ja
0 Km
CANDY CHROMOSPHERE RED
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
honda - nt-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Referentienummer: D114437

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten van nieuwe motorfietsen zijn bij de prijs inbegrepen.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering, Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

Koopzondag 7 juli van 12.00 tot 16.00 uur.
Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Cruise control, Gear-Indicator, Handvatverwarming, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Middenbok, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion