Nieuwsbrief:

HONDA  SH 150i C-ABS - 2020

Garantie: Nee
1592 Km
Zwart
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
honda - sh-150i-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda SH150i

In nieuwstaat zijnde motorscooter van 1e eigenaar
Bouwjaar 2020 (nieuw model met LCD display)
Geschikt voor A2 rijbewijs
Km stand slechts 1600 km !!
Keyless Ride
Met ABS
Uitermate geschikt voor achterop of in de camper
Voorzien van originele topkoffer met rugsteun
Rijklaar prijs € 3700,-
Inruil mogelijk!


Opties en Accessoires:
Keyless ride
Bouwjaar 2020 (nieuw model met LCD display)
Met ABS
Voorzien van originele topkoffer met rugsteun
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion