Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN - 1997

85485 Km
Blauw
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
honda - st-1100-pan-european
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Meeneemprijs.

Leuke motor voor in de winter.
En ook voor in de zomer uiteraard.

Wij hebben er 2 staan die beide weg mogen voor €1749,- (per stuk)
Je kan de beste uit zoeken dus!


Natuurlijk beide niet in nieuwstaat, en natuurlijk moet er in principe van alles aan gebeuren om hem helemaal in orde te maken.
Maar je kan er ook gewoon zo mee rijden, en er niks aan doen, rijd evengoed nog heel erg lekker.

Van beide motoren zijn de uitlaten slecht, dit is een kwaaltje en hebben ze bijna allemaal.
Heb er ook nog 1 staan die helemaal in orde is maar die kost dan ook €700,- meer.
Keuze uit 3 ST1100's dus!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion