Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN - 2004

Garantie: Ja
61268 Km
Grijs
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette Honda Pan European ST1300 uit 2004 met net geen 62000km.
Is goed onderhouden en staat nog op goede Bridgestone banden.

Naast de volledige kofferset heeft deze Honda ook handvatverwarming en navigatie. 

.
  •  

    Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of elektrische scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters. In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom! Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.


    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!


Opties en Accessoires:
ABS, Elektrisch windscherm, Géén bijkomende kosten, Kofferset, Middenbok, Navigatie, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion