Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 F FIRESTORM - 1999

Garantie: Ja
58500 Km
Rood
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
honda - vtr-1000-f-firestorm
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda Vtr 1000F Firestorm
-1999
-58500km
-super nette motorfiets, komt van een echte liefhebber
-recent een beurt gehad, nieuwe banden, paar jaar geleden nieuwe carburateurs opgekomen.
-stalen remleidingen
-seatcover
-kleine knipperlichten
-donker ruitje
-2 sleutels aanwezig

€2150

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion