Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2002

Garantie: Nee
54539 Km
Winning Red
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Honda VTR 1000 SP 1 van 2002
Mooie titanium Remus Revolution dempers met E keur en db killers
Banden zijn aan vervanging toe 
voorband is oud achter is versleten
Prijs is inclusief grote beurt nieuwe remvloeistof 
Twee sleutels erbij en het duo zadel

De SP1 versloeg Ducati in het eerste jaar dat Honda hem gebruikte in het WK superbike
Ducati reedt met de 916 996 998 1098 en 1198




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion