Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2002

Garantie: Nee
54539 Km
Winning Red
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Honda VTR 1000 SP 1 van 2002
Mooie titanium Remus Revolution dempers met E keur en db killers
Banden zijn aan vervanging toe 
voorband is oud achter is versleten
Prijs is inclusief grote beurt nieuwe remvloeistof en nieuwe banden

De SP1 versloeg Ducati in het eerste jaar dat Honda hem gebruikte in het WK superbike
Ducati reedt met de 916 996 998 1098 en 1198




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion