Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650I NAKED - 2008

Garantie: Nee
24790 Km
ZWART
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Hyosung GT 650 i


- Kenteken: MS-XT-62
- Merk: Hyosung
- Model: Tour
- Tellerstand: 24790 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 647 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: GT650
- Vermogen: 59 kW / 80pk
- Ledig gewicht: 196 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels:


Exterieur

- Sportdemper


De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt-Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com

www.fcattier.nl
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.

Opties en Accessoires:
Sportdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion