Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Referentienummer: 10168
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Bijzonder veelzijdig:
Bij de FTR-modellen heb je de voetsteunen recht onder je en het stuur ter hoogte van je middel. Zo kun je je rijpositie onderweg gemakkelijk variëren, van agressief op het moment dat je dat wilt tot ontspannen voor comfortabel toeren.

Krachtig:
De combinatie van de krachtige 1203 cc vloeistofgekoelde V-twins en het wendbare rijgedrag staat garant voor dynamische en opwindende rijsensaties.

Minimalistische styling
De FTR's zijn wars van iedere opsmuk. Alles heeft maar één doel: een geweldige rijervaring.

EEN COMBINATIE VAN STIJL EN PRESTATIES
Met de in de American Flat Track-competitie opgedane ervaring zet de iconische FTR de traditie voort met nog meer verfijning. Deze motor brengt voor straatgebruik geschikte prestaties, gebruiksgemak en controle naar een tot nu toe ongekend niveau. Deze ongeëvenaarde Amerikaanse V-twin staat klaar voor je volgende avontuur.
Motortype: Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud: 1203 cc
Boring x Slag: 102 mm x 73.6 mm
Compressieverhouding: 12.5:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem: Gesloten brandstofinjectiesysteem / 60 mm boring

Prestaties:
Maximaal koppel RPM: 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM): 118 Nm

Kleur/graphics: Black Metallic, Stealth Gray / Orange Burst
Fabrieksgarantie: 2 jaar
Standaarduitrusting: ABS, cruise control
Verlichting: Led-koplamp, led-achterlicht/-richtingaanwijzers
Meters: 4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion