Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 - 2025

Garantie: Ja
1466 Km
PEARL ROBOTIC W
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Bij Motor Venray staat hij klaar: de gloednieuwe Kawasaki Eliminator 2025. Deze stoere A2-motorfiets combineert kracht en stijl in een strak, modern design. Perfect voor zowel beginnende rijders als ervaren motorrijders die een lichtere, wendbare machine zoeken.



Met zijn toegankelijke vermogen, soepele rijeigenschappen en innovatieve technologieën biedt de Eliminator 2025 alles wat je nodig hebt voor een comfortabele en indrukwekkende rit. Ideaal voor zowel de stad als langere tochten.



Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf wat deze unieke A2-motorfiets te bieden heeft. De Kawasaki Eliminator 2025 wacht op je volgende avontuur.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion