Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 N ABS - 2015

Garantie: Ja
6716 Km
Zwart
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
kawasaki - er-6-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki ER-6n (2015) – Slechts 6.716 km – Sportief, Stijlvol en Klaar voor de Weg! 🏍️

Op zoek naar een motor die zowel sportief als praktisch is? De Kawasaki ER-6n uit 2015 is de perfecte keuze voor wie houdt van krachtige prestaties in een strak en modern design. Met slechts 6.716 km op de teller is deze motor bijna als nieuw!

🔹 Bouwjaar: 2015
🔹 Kilometerstand: Slechts 6.716 km – een bijna nieuwe motor!
🔹 Motorinhoud: 649cc – krachtig genoeg voor dagelijks gebruik, maar niet te veel voor een instapmotor
🔹 Kleur: Zwart – klassiek, stijlvol en altijd tijdloos
🔹 Staat: Uitstekend – perfect onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar
🔹 Geschikt voor A2-rijbewijs: De ER-6n is ideaal voor A2-rijders die op zoek zijn naar een sportieve motor met voldoende vermogen en wendbaarheid.


Waarom de Kawasaki ER-6n?

Sportieve prestaties: De 649cc-twin levert een goede dosis vermogen, maar is toch toegankelijk voor zowel beginners als ervaren rijders.
Perfect voor de stad: Dankzij het lichte gewicht en de scherpe handling is deze motor ideaal voor stadsverkeer en bochtige wegen.
Strak design: De sportieve uitstraling en het minimalistische ontwerp maken de ER-6n een echte blikvanger.
Comfortabel: Ondanks het sportieve uiterlijk biedt de ER-6n ook voldoende comfort voor langere ritten.

De motor staat in de vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tachtig werd de industrile riem opnieuw op motorfietsen toegepast. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voordelen boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, verminderde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de beperking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion