Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden een mooie
kawasaki versys 650 met topkoffer.
- michelin bandenset in zeer goede staat
- originele uitlaat
- tourzadel
- Verstelbare rem en koppelings hendel
- Originele knipperlichten voor en achter
- Originele spiegels
- topkoffer
- goed onderhuden
- gevarenlichten
- Motor loopt en rijdt zeer goed
- Zie foto's voor meer opties!
Een mooie kawasaki versys 650 waar u nog jaren plezier van zal hebben. de motor staat helemaal klaar en kan gelijk meegenomen worden.
Welkom bij Meester Motorsport
De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan! Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl
Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp.
- Tenaamstelling/vrijwaring
- Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
- Proefrit is altijd mogelijk
- Vandaag kopen = vandaag rijden!
- Zeven dagen per week geopend op afspraak
Wij zijn bereikbaar via:
Telefoon: +31642056891
WhatsApp: +31642056891
E-mail: info@meestermotorsport.nl
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
3752LM Bunschoten-Spakenburg
- Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel twin |
Boring x slag | 83|60 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 64|47|8000 |
Max. koppel | 61|6800 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, return |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down telescopische vork met (rechts) traploos instelbare demping en veervoorspanning |
Vering achter | Excentrisch liggende enkele schokdemper met 13-voudig instelbare demping en zevenvoudig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 300 mm wave type schijven |
Remmen achter | Enkele 220 mm wave type schijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2125 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1315 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 181 |
Leverbare kleuren | CAndy Burnt Orange, Atomic Silver, Ebony |
Beschrijving | STERK MIDDENGEBIED
Tijdens de tuning van de 649 cm³ Parallel Twin motor van de nieuwe Versys, was de belangrijkste prioriteit een gasreactie te vinden die zowel een krachtig gevoel geeft als zorgt voor een snelle toerentoename. Om de prestaties te optimaliseren voor allerdaags rijden, is er extra aandacht besteed om de koppel in het laag en midden toerengebied te maximaliseren. |
Met meer dan 15 jaar ervaring en een passie voor motoren, bieden wij een met zorg geselecteerd aanbod tweedehands motoren aan.
Onze motoren zijn goed onderhouden en klaar om uw dromen waar te maken.
Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij beschikken over een grote kennis op het gebied van motoren.
Wij bieden diverse merken en modellen aan en er komen regelmatig nieuwe occasions bij.
 | Bunschoten-Spakenburg, Utrecht |
 | 06-42056891 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken