Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 ABS - 2018

Garantie: Ja
9634 Km
Zwart
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki Versys 1000 ABS

Belangrijkste kenmerken
– Bouwjaar: 2018
– Kilometerstand: 9634 km
– Aantal cilinders: 4
– Motor: 4-takt
– Eerste eigenaar
– Dealer onderhouden boekjes & onderhoudshistorie bekend

Opties en accessoires:
– XCeed Topkoffer ( tegen extra betaling)
– USB aansluiting
– Handkappen
– led verlichting
– Windscherm
– Tankpad
– Middenbok
– Rijmodus
– Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Deze Kawasaki Versys 1000 is zowel geschikt voor beginnende als ervaren motorrijders die op zoek zijn naar een perfecte balans tussen prestaties en comfort. Of je nu snel door de bochten wilt of relaxed wilt cruisen, deze motor kan het allemaal!
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.

  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Financering is mogelijk!
  • RDW erkend
  • Jonge en nette occasions

Heb je vragen of wil je een proefrit maken? Neem gerust contact met ons op!
AE Motorbikes – Jouw betrouwbare partner in motoren!


Opties en Accessoires:
ABS, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AE Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion