Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 GRAND TOURER - 2023

2908 Km
Grey
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-grand-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij berekenen geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, volle tank brandstof, resterende fabrieks garantie tot 06-2025

Extra`s:
ABS
Traction control
Verstelbaar windscherm
Middenstandaard
Cruise controle

Grand Tourer Pakket bestaande uit:
3- delige kofferset
Led mistlamp set
Handkappen
hoog windscherm
frame sliders

Informatie:
Nieuwstaat
Voorzien van verlaagd zadel -20MM + smaller of een origineel hoogte zadel
Instructie boekje + service boekje aanwezig.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU motor rijden mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion