Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE - 2023

Garantie: Ja
24000 Km
.
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 21 liter
Vrije hefhoogte: 84 cm
Referentienummer: 14872

Te koop: Kawasaki Versys 1000 SE – 2023 – Luxe allroad met extra’s


De Versys 1000 SE uit 2023 is Kawasaki’s topklasse tourmotor: krachtig, comfortabel en uitgerust met de nieuwste technologie. Deze uitvoering is voorzien van waardevolle extra’s en in topstaat.


Kenmerken:

* Bouwjaar: 2023

* 1043cc viercilinder – 120 pk

* SE-uitvoering met elektronisch instelbare vering (KECS)

* Cruise control, quickshifter (up/down)

* Bochten-ABS & traction control

* LED-verlichting + cornering lights

* TFT-display met Bluetooth-connectie

* Handvatverwarming & middenbok

* Zelf-smerend kettingsysteem (automatisch)

* Valbeugels gemonteerd

* LED-mistlampen

* Zithoogte: ca. 840 mm

* Tankinhoud: 21 liter

* In nieuwstaat

* 4 jaar fabrieksgarantie


Deze Versys 1000 SE is rijk uitgerust, uiterst comfortabel en helemaal klaar voor lange ritten of dagelijks gebruik. Gewoon opstappen en rijden.


Interesse? Neem contact met ons op voor meer info of een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion