Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC TOURER - 2012

Garantie: Ja
35546 Km
ZWART
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Zeer mooie complete Vulcan 1700
Classic Tourer

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, BAT WING, Brandstof injectie, Cobra uitlaat, Corbin zadel, Driver backrest, Gear indicator, Hak/teen schakelen, Highwaysteps, Kofferset, Sissybar, Topkoffer, Treeplanken, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion