Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S - 2020

Garantie: Ja
6280 Km
Zwart
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Droom je van comfortabele ritten, een kenmerkende stijl en de vrijheid van de open weg? Deze prachtige Kawasaki Vulcan S uit 2020 is jouw perfecte match! Met slechts 6.280 kilometer op de teller en afkomstig van de eerste eigenaar, verkeert deze cruiser in absolute topconditie en is hij direct klaar voor je volgende rit.

De Kawasaki Vulcan S onderscheidt zich door zijn unieke combinatie van een soepel 649cc parallel-twin motorblok – bekend van de sportieve Ninja-modellen – en een relaxte cruiser-ergonomie. Dit levert een verrassend dynamische rijervaring op met voldoende vermogen en koppel, terwijl de lage zitpositie en het verstelbare Ergo-Fit systeem zorgen voor een comfortabele en toegankelijke rit voor rijders van elke lengte.

Deze Vulcan S is extra aantrekkelijk dankzij een reeks doordachte accessoires die het comfort en de functionaliteit verhogen:

  • Sissybar met bagagerekje: Ideaal voor extra comfort voor een passagier en om gemakkelijk bagage mee te nemen.

  • Shad zijkoffers: Ruime en handige opbergmogelijkheden voor langere ritten of dagelijks gebruik, perfect geïntegreerd.

  • Valbeugel: Biedt extra bescherming voor de motor en je gemoedsrust.

  • 12V aansluiting: Handig voor het opladen van je navigatie, telefoon of andere elektronica onderweg.

Met zo'n lage kilometerstand van 6.280 km is deze motor nog zo goed als nieuw, en het feit dat hij van de eerste eigenaar komt, garandeert een historie van zorgvuldig onderhoud en gebruik. De Vulcan S is niet alleen een genot om te rijden, maar ook om te zien, met zijn strakke lijnen en moderne cruiser-uitstraling.

Waarom deze Kawasaki Vulcan S?

  • Zo Goed Als Nieuw: Een 2020-model met een uitzonderlijk lage kilometerstand van 6.280 km.

  • Eerste Eigenaar: Een complete en transparante historie.

  • Compleet Uitgerust: Klaar voor comfortabele ritten en avonturen met sissybar, bagagerekje, Shad zijkoffers, valbeugel en 12V aansluiting.

  • Unieke Rijervaring: De sportieve 649cc motor in een cruiser-jasje zorgt voor een dynamische en toegankelijke rit.

  • Comfort en Ergonomie: Lage zitpositie en aanpasbaarheid voor een optimale zithouding.

  • Betrouwbaarheid van Kawasaki: Gebouwd voor duurzaamheid en zorgeloos rijplezier.

Deze Kawasaki Vulcan S is de perfecte keuze voor zowel de beginnende als de ervaren cruiser-rijder die op zoek is naar stijl, comfort en praktische bruikbaarheid.

Hoewel we ernaar streven de informatie in deze advertentie zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion