Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX - 2010

€ 6.695,- € 6.950,-
Garantie: Ja
38432 Km
Zilver
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

RN-Motoren bied u nu aan einde jaars actie!, een hele mooie: Kawasaki Z1000 uit 2010.

vanuit inruil verkregen, is deze Z1000 voorzien van extra accessoires van Barracuda.(Handvaten, Stuurtrillingsdempers, Crash protector, etc)

Tevens is de Kawasaki voorzien van een verkorte kentekenplaat houder & sportieve spiegels.
Technisch is de motorfiets goed onderhouden, en beschikt de Z1000 over goede remblokken en deze zijn recentelijk vervangen. Ketting en tandwielen zijn in een goede staat, banden zijn zo goed als nieuw!
Kortom geen zorgen, maar lekker rijden!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RN Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion