Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 - 2020

Garantie: Nee
16174 Km
.
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10845

Een in zeer nette staat verkerende, Kawasaki Z H2 van bouwjaar 2020 met slechts 16.174km op de teller.
De Z H2, het Naked broertje van het Supercharger beest de H2R en daarmee de dikste Kawasaki in de Z range. Met maarliefst 200pk en 137nm koppel en een rijklaargewicht van 239kg behoort dit tot de categorie ''Speelgoed voor echte mannen''. Een Comfortabele Zithouding, grote klappen uit de Uitlaat bij opschakelen en het gefluit van de Supercharger bij terugschakelen maken dat deze Machine een waanzinnige rijbeleving geeft.



Optisch verkeerd deze Z H2 zoals je mag verwachten in keurige conditie, als nieuw. Ook technisch verkeerd de Z H2 in keurige staat van onderhoud, volledig dealer onderhouden, alle slijtagedelen verkeren in goede conditie en uiteraard wordt deze motorfiets u aangeboden met een verse servicebeurt en 12 maanden garantie

Extra's en Accessoires:
- Bodis Einddemper
- Comfort Zadel Bestuurder
- Comfort Zadel Bijrijder
- Fly Screen
- Bar end Spiegels
- Korte Kentekenplaathouder


Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
- 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
- Grondige Poetsbeurt.
- Tenaamstelling en Vrijwaring.
- 10 dagen Allrisk Verzekering.
- 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.

- Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
- Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
- Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion