Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZR 7 S - 2002

Garantie: Nee
22134 Km
Blauw
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
kawasaki - zr-7-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette Kawasaki ZR 7 s.
Start/rijdt en remt zoals het behoord.
Heeft een gehele grote onderhoudsbeurt ondergaan.

* alle olieen en filters/ bougies
* carb ultrasoon en gereviseerd.
Kortom opstappen en gaan genieten van hetn mooie weer, en voorlopig geen omkijken naar onderhoud.
Voor de gene ,die ermee op vakantie gaat!
Hebben we er eventueel een mooi rek incl zijkoffers erbij[ 200 euro] zie foto's

De getoonde prijs is de meeneemprijs. Heeft u een motor ter inruil, is dit wellicht ook mogelijk. Tevens bieden wij verschillende garantie mogelijkheden.

Wij zien u graag in Bergschenhoek om eens deze Kawasaki van dichtbij te bekijken. Mocht uw intresse dan alleen nog maar meer toenemen, is een proefrit natuurlijk ook mogelijk. Van Kleef Motoren biedt ook verschillende garantie mogelijkheden.

Van Kleef Motoren is RDW erkend en aangesloten bij Motorgarantie.nl, Numotorrijden.nl en Slimm Verzekerd.
 
Opties en Accessoires:
Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion