Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE - 2015

70307 Km
Wit
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
ktm - 1290-super-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende 1290 Super Adventure.

* meer foto's komen na het poetsen!

Gehele onderhoudshistory aanwezig in de originele KTM map.
In maart 2025 bij 69.000km een onderhoudsbeurt gehad bij de KTM dealer.
Daarna in mei de Semi-actieve voorveering nog geserviced bij de veering specialist

Geweldige tourbuffel met heel veel luxe.

Electronisch instelbare veering.
Bochtenverlichting.
Rijmodus instelbaar.
ABS remsysteem.
Traction control systeem.
En nog veel meer.

3 delig kofferset origineel KTM.
Tour ruit.
Valbeugels.
Comfortzadel.

Hele dikke motor.

* Meer foto's volgen na het poetsen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion